Tuesday, September 14, 2021

Megjelent a Komisz mesék

 

Megjelent a Komisz mesék! Amikor 2008-ban elkezdtem a gerincét alkotó kisregényt, a Komisz mesét (akkor még Lovagregény munkacímen), nem gondoltam volna, hogy 13 éven át fogom piszkálgatni, de így jár az ember, ha nem írásból él. Az utóbbi években viszont egyre több időm jutott rá, és talán nem is tett rosszat a szövegnek, hogy ennyit piszmoghattam rajta. Szóval:

Emrelinek! Kalandozók! Haramiák! Taba el-Ibara a manifesztációs háború után! És másik tizenhárom novella Dorantól a Déli Jégmezőkig telis-tele kalandozókkal, szerencsevadászokkal, háborús veteránokkal és persze a Bestiárium néhány legeszementebb szörnyetegével. Meg a Zöld Vadásszal, aki meséről mesére jár.

A borító Nagy Gergely alkotása, és ezer százalékig kötődik a könyvhöz, tökéletesen hozza, amit kértem! Nagyon hálás vagyok neki is, és mindenkinek a kiadóban és a M.A.G.U.S. írói műhelyében, akik munkájukkal, észrevételeikkel segítettek, hogy ez így létrejöhessen.

A kötet novelláiból kedvcsináló részletek találhatóak a Találkozzunk Torozonnál! csatorna Facebook-oldalán, amelyekhez igyekszem egy-két mondatnyi érdekességet is hozzáfűzni a saját oldalamon:  John J. Sherwood a Facebookon.

No comments: