Wednesday, July 28, 2010

Napközbeni jelentés

Ha valakit érdekel, igen, az irodában ülök, és azért nem tud elérni mobilon, mert lemerült az aksi. Epic fail. Ritkán fordul elő velem, de most nem figyeltem rá, megfelelő töltő pedig nincs a közelben. Már várom a percet, amikor valamennyi mobilnak szabványtöltője lesz (igen, tudom, az EU már döntött erről, csak hát időbe telik, amíg a régiek kikopnak a piacról). A támogatási szerződések nagyját letudtam, és már ugrálnak a szemem előtt a számok, úgyhogy szerintem most hátradőlök, és pihenek egy kicsit a Bgy. III-mal. Mondjuk ma több az ügyfél, mint tegnap, de azért vannak szabad percek. Hanem amit sajnálok, hogy amióta M*-t írok, nagyon kevés az olyan kiadvány, amelyről legalább nagy vonalakban ne tudnám, hogy miről szól, hogy történnek benne a dolgok. Már el is felejtettem, milyen volt csak úgy M*olvasónak lenni.

1 comment:

Komaváry said...

Én ezért vettem a benti géphez max. 3 dollárért egy usb-s töltőt.