Monday, September 14, 2009

Délibáb

Megjelent egy rövid novellám a Kiválasztottak (a M* kártyajáték) honlapján, az új Dúlás kiegészítő beharangozójaként. Ewil barátom kérésére írtam akit nagyon nagyra tartok az irodalmi M* és a kártya világának összehangolásáért kifejtett on- és offline erőfeszítései miatt , és ha igaz, lesz még több is, mások tollából.

Amikor Ewil először kérdezte, nem írnék-e valamit, kicsit ráztam a fejem, mert a Délvidéken nem nagyon vagyok otthon, de aztán eszembe jutott, hogy még aktív szerepjátékos korszakomban, majd' tizenöt éve írtam egy novellát pyarroni, yllinori és shadoni ügynökökről, akik a nomádok körül sündörögnek a 3670-es években az a szöveg persze teljesen használhatatlan, de sikerült kimentenem belőle a nasti ügynököt, egy másik, A hit városába szánt, de végül be nem fejezett elbeszélésemből pedig Bernar testvér karakterét.

Ezt a másik elbeszélést mindenképpen be szeretném fejezni, mert nem a kedvem ment el tőle, hanem úgy láttam, hogy egy másik kötetben talán jobb helye lenne, úgyhogy Bernar testvér
érettebben és bölcsebben, mint a Délibábban remélhetőleg jövőre nyomtatásban is visszatér.

2 comments:

SC said...

Jó kis szösszenet.
Az 'avas bor'-ra ingattam a fejem, de látom, hogy van ilyen fogalom.
S ládd-e: 30-on innen vagy, s a DV-fórumon már veteránnak titulálnak! :-)

üdv: jok

JJS said...

Thx!
A "veterán" valóban kicsit mosolyfakasztós, de majd igyekszem rászolgálni ;-)