Monday, February 22, 2010

Hétfői hírek

Oké. Szóval a blog statikus oldalainak felszerelése még várat magára, mert a hétvégén inkább a Sárkány és Unikornissal foglalkoztam, ami ugye mint már többször írtam fontosságban mindenképpen megelőzi a blogot (és még sok minden mást is). Ezért is azt mondom, hogy nagyon jó hétvége volt, amikor végre nyugodt magányban, két napon át csak a szövegre koncentrálhattam. Legelőször is rendbe raktam azt a szereplőt, akinek motivációi Wyquin szerint egy kicsit homályosak voltak, másrészt pedig ismét átnéztem a Százháborút, ezúttal már azzal a szándékkal, hogy legközelebb, amikor időm lesz rá, csiszolgatom.

Mivel a mai nap is elég zűrösnek ígérkezik, és csak kutyafuttában írok, most legyen elég ennyi, aztán majd szerdán lesz érdemi poszt, olvasmányajánlatokkal azoknak, akik írni akarnak tudatosan.

No comments: